NEJÚČINNĚJŠÍ PŘÍRODNÍ EXTRAKTY - S CERTIFIKÁTY

ZDE

Občasná hladovka je klíčovou strategií proti stárnutí a k dlouhověkosti

Dr. David Jockers

Naši dávní předkové se vyvíjeli v prostředí naplněném stresem a nouzí. Často jim nebylo dostupné žádné jídlo a proto u nich bylo hladovění běžným jevem. Tento způsob života nám zanechal genetické stopy s klíčovými informacemi ovlivňujícími naše zdraví a tělesnou kondici. Občasné hladovění snižuje tzv. oxidativní stres, urychluje nápravné procesy v tělesných buňkách a ukazuje se být klíčovou strategií pro oddalování stárnutí i pro dlouhověkost.

Tisíce let, kdy se lidé setkávali s nouzí o jídlo, vedly naše tělo k tomu, že si vyvinulo ochranný mechanismus, aby se dokázalo adaptovat na střídavé fáze hojnosti a nedostatku. Během období nedostatku se buněčné membrány stanou vnímavějšími na inzulín. To je velmi důležité když je jídla málo, protože to zajistí, aby se každý kousek zkonzumovaných potravin efektivně spotřeboval nebo zpracoval a uložil.

V období hojnosti tělo zase snižuje citlivost buněk na inzulín ve snaze zabránit stresu z vysokého kalorického příjmu. To vede ke zvýšeným hladinám inzulínu, k ukládání tuků, ke zvýšenému oxidativnímu stresu a v těle vzniká prostředí náchylnější k zánětlivosti. Inzulín navíc podporuje dělení buněk a to bývá dalším rizikovým faktorem pro vznikání rakovinových formací.

V dnešní době zažíváme v západním světě masivní přebytky zdrojů potravin. Můžeme jíst kdykoliv, kdy si usmyslíme.

 

Mnoho poradců doporučuje jíst 5-6 menších dávek jídla za den!

Takový postup ale tělu předává signál nadbytku, jenž potlačuje produkci hormonů, zajišťujících regeneraci tkání a působících proti stárnutí

 

Spouštění genetických opravných mechanismů

Občasné hladovění působí naopak jako spínač určitých genetických mechanismů pro opravy, které navíc i stimulují buněčné omlazování. Potřeba adaptovat se na omezený přísun stravy pak umožňuje určitým buňkám, aby během doby nedostatku žily déle. Energeticky je méně nákladné opravovat poškozenou buňku, než vyvolat její dělení a nechávat tvořit buňky nové. Mívá to rovněž příznivé účinky proti vzniku rakovinových formací a jejich bujení.

Takovéto genetické opravné mechanismy se spouští díky uvolňování růstových hormonů HGH. Tyto jsou známé svými schopnostmi vyvolávat fyziologické změny v metabolismech nebo zlepšovat spalování tuků a uchovávat proteiny. A právě proteiny spolu s aminokyselinami se využívají k opravám tkání s kolagenem, které pak zlepšují funkčnost a sílu svalstva, šlach, vaziva nebo kostí. HGH rovněž zlepšují funkčnost kůže, omezují tvoření vrásek a urychlují hojení jizev nebo popálenin.

HGH mají proti inzulínu opačnou funkci. Jsou zaměřeny na opravu tkání, efektivní využití stavebních látek, aktivitu imunitního systému a působí tak proti zánětům. Inzulín je zase určen k uchovávání energie, k podpoře buněčného dělení a k imunitní aktivitě, projevující se záněty. Právě u zánětů bývá inzulín dominantním hráčem. Když v těle vznikne požadavek na produkci inzulínu (například po příjmu potravy s vyšším obsahem sacharidů), brzdí se automaticky produkce HGH.

Půst je mocnou léčebnou metodou

Občasná hladovka je jednou z nejúčinnějších metod pro léčení zánětů, posilování imunity a pro lepší uzdravování. Svou roli k tomu hraje i skutečnost, že mnoho lidí mívá při infekcích nutkání ke zvracení. Jde o přirozený mechanismus, kterým se naše tělo samo hlásí o půst, aby si mohlo uvnitř vytvořit správné prostředí pro posilování imunity.

Vědci z the Intermountain Medical Center Heart Institute zjistili, že

 

muži, kteří absolvovali 24-hodinový půst, vykazovali zvýšení HGH v krevním oběhu až o 2000%

Naproti tomu u testovaných žen docházelo ke zvýšení HGH o 1300%

 

Navíc bylo zjištěno, že se lidem při hladovce významně snižuje obsah triglyceridů a upravují se jejich hladiny HDL cholesterolu i cukru v krvi.


Možná nejlepším způsobem, jak začít s půstem, je poskytnout svému tělu každodenně 12 hodin klidu od večeře do snídaně

 

Díky němu pak má tělo k dispozici 4 hodiny na kompletní trávení a k tomu ještě dalších 8 hodin pro játra, aby v nich mohl proběhnout kompletní cyklus detoxifikace. Jakmile se tento způsob stane vaším běžným životním stylem, zkuste si pak jednou za týden prodlužovat půst na 16-18 hodin.

 

A až potom je optimální jednou týdně absolvovat plný 24-hodinový půst...
 

0riginál: https://www.naturalnews.com/034277_fasting_longevity.html

NATURAL MEDICAMENTS

PROBIOTIKA A PREBIOTIKA

pro vyléčení střeva

Rakovina, včetně metastáz se dá zničit selektivním vyhladověním, při dobré výživě buněk zdravých, aneb rakovinu spolehlivě zničí velmi selektivní stravování

rozhodující pro zničení těch buněk které se vymkly kontrole organismu je - nechat je doslova ZEMŘÍT HLADY - a současně mít pro zdravé buňky tu nejlepší výživu

Fakta

Nekontrolované bujení buněk zhoubné i nezhoubné včetně polypů, střevních divertiklů, cyst, myomů, lipomů, zvětšené prostaty atd., lze dnes považovat za onemocnění:

  • z překyselení (a jiných chronických intoxikací)
  • z chronického nedostatku kyslíku (nebo-li z nedostatečného dýchání)
  • třetí významná příčina - toxiny vzniklé přítomností střevních plísní, hnilobných bakterií a parazitů je už jen sekundární, závislá na předchozích dvou hlavních příčinách

Nejlepší prevencí (a nedílnou součástí léčby) je tedy trvalé odkyselování, správné dýchání a detoxikace organismu.

Jídelníček

  • v jídelníčku nesmí být ŽÁDNÉ "MRTVOLY" (ani ryby)
  • ŽÁDNÉ CUKRY ANI ŽÁDNÉ ŠKROBY = zpočátku tedy raději žádné ovoce, mrkev jen omezeně
  • ŽÁDNÉ OBILNINY, ZPOČÁTKU ANI ŽÁDNÉ BRAMBORY

 

přísnost tohoto stravování samozřejmě závisí na tom, jak nebezpečné onemocnění potřebujeme v sobě zlikvidovat


V první, nejakutnější fázi trvající 60 dní se doporučuje:

  • pouze zelenina v jakékoliv podobě, ideální jsou smoothie = syrová, jemně rozmixovaná a kořením dochucená zelenina. Jako pochoutku si lze dopřávat pečenou zeleninu v troubě na plechu a tuku - je naprosto fantastická
  • tuky = jako jediný zdroj hmotné energie pro tělo. Výborná energetická složka potravy je kysaná plnotučná šlehačka

----------------

  • jakmile začnete cítít, že by mohly začít chátrat svaly z nedostatku bílkovin - v tom momentu lze přidat FERMENTOVANÉ mléčné bílkoviny (pokud je dobře snášíte) = např. SYROVÁTKU, kefír z tibetské houby, tvaroh, bílý plnotučný jogurt, tzv. čerstvé - máslo zralé sýry jako je Lučina, cottage, z těch zralejších eidam, balkánu jen mírně, protože je zbytečně přesolený
  • pokud někdo má s tímto zdrojem bílkovin nějaké trávicí potíže, tak je možno nahradit KVALITNÍMI rostlinnými bílkovinami = např. KONO..Á BÍLKOVINA se momentálně jeví jako nejlepší, rozhodně ne sója a nic zní (to už se dávno zjistilo že NEfermentovaná sója je zdravotně nevhodná)

Vysvětlení účinku této selektivní zelenino-tukové diety:

  • dříve se proti nekontrolovanému bujení buněk osvědčovala i dieta žít několik týdnů jen na zeleninových šťávách
  • dnes máme ještě více informací a víme, že při tom vůbec není nutno hladovět!
  • jednoznačně je to prokázané u rakoviny a jak se ukazuje, lze totéž aplikovat i na méně poškozené buňky než jsou ty rakovinové, které si umějí vyrobit energii převážně jen z glukózy. Aby získaly dostatek cukru pro svůj nesmyslně zrychlený metabolismus, uzpůsobí si i receptory inzulinu tak, že jich mají desetkrát více než normální buňky. To jim umožňuje obrovskou rychlostí hltat glukózu (která mimo jiné vzniká ze škrobu). Ale POZOR, na rozdíl od zdravých buněk mají poškozený metabolismus a neumí spalovat tuky!

Znovu stručně

  • žádné maso ani ryby, žádné obiloviny, žádné sirupy nebo cukry (včetně medu), potřebnou energii získávat z tuků
  • kromě překyselení z potravy je příčinou mnoha buněčných poškození (včetně rakoviny) chronický nedostatek kyslíku ze špatného dýchání, za které může především zase jen psychika - nedovoluje postiženému pořádně dýchat 

 

co nejintenzivněji a nejčastěji se prosím věnujte pomalému dýchání NA DORAZ

Tři velká jídla denně jsou ve skutečnosti zdravější než mnoho menších jídel

David Gutierrez

Ze studie, provedené vědci z univerzity v Missouri a publikované v magazínu The Obesity vyplývá, že pro lidi potýkající se s nadváhou by mohlo být nejzdravější volbou jíst jen tři větší jídla za den.

Protože se četnost obezity v USA od roku 1980 zdvojnásobila a stále roste, věnují se vědci v oblasti medicíny neustálému pátrání po způsobech, jak by lidé mohli udržovat svou váhu na optimálních hodnotách. Obezita má totiž významnou souvislost se zvýšením rizika kardiovaskulárních chorob, diabetu 2.typu, různých druhů rakoviny nebo s předčasným úmrtím. Kromě toho také souvisí s oslabením poznávacích schopností a s demencí, včetně Alzheimerovy choroby. V USA je dnes jako obézní klasifikována více než jedna třetina obyvatel.

Avšak nejpopulárnější stravovací doporučení - přestože bývá tak propagováno zdravotníky - nebylo dosud řádně vědecky ověřeno s ohledem na správnost nebo svou aplikovatelnost u lidí, kteří jsou již obézní.

„Jak masmédia tak i mnozí poskytovatelé zdravotní péče často hájí doporučení jíst více menších porcí jídla v průběhu celého dne,“ konstatuje vedoucí autor studie Tim Heden. „Když jsme ale prozkoumali dostupnou literaturu, nenašli jsme nijak mnoho studií, které by zkoumaly nebo přímo podporovaly toto populární doporučení. Tento nedostatek pramenů nás dovedl k naší studii, jež patří k prvním, která zkoumá, jak denní počet jídel ovlivňuje za celý den využívání inzulínu a hladiny tuku v krvi u obézních žen.“

Méně jídel znamená méně tuku a nižší riziko nemocí

Vědci sledovali osm obézních žen ve dvou dnech. Při první návštěvě byly ženám dány instrukce, podle kterých měly zkonzumovat tři dávky tekutých jídel, každé mělo obsahovat 500 kalorií. Při druhé návštěvě jim bylo předepsáno konzumovat šest dávek po 250 kaloriích. V obou kontrolních dnech vědci ženám měřili každých 30 minut hladinu jejich krevního cukru.

 

Zjistili, že hladiny cukru byly u těchto žen významně nižší při režimu tří jídel za den



„Tyto naše závěry by možná mohly být oporou pro nová stravovací doporučení, která bývají dávána hlavně obézním ženám,“ řekl Tim Heden.

„Naše výsledky naznačují, že hlavně v případě obézních žen může být konzumace větších porcí jídel jen třikrát za den z pohledu jejich metabolizmu mnohem přínosnější, než větší počet malých porcí,“ konstatoval Tim Heden.

 

„Větší porce jídel konzumovaných méně často snižuje hladinu tuku v krvi. Z dlouhodobějšího pohledu tento způsob stravování může ženám trvale snížit tuk v krvi a tím snížit i jejich rizika vzniku srdečních onemocnění.“



Přestože tyto výsledky bude potřeba ještě replikovat a potvrdit pro jejich aplikovatelnost v reálném životě, spoluautor studie Jill Kanaley poznamenává, že už teď je možné vyvozovat logický závěr: konzumace většího počtu malých porcí jídel není rozumná ani tehdy, když se neprojeví žádnými fyziologickými účinky.

„Při větším počtu porcí jídel v průběhu dne musíte být opatrní,“ upozornil Jill Kanaley.

 

„Jestliže se budete stravovat tímto způsobem, projeví se u vás zvýšené sklony k přejídání nebo k nezdravým stravovacím návykům a budete náchylnější ke škodlivé stravě.“


„Někteří lidé velmi usilují o to, aby jedli jen zdravé svačiny, většina lidí ale o to příliš nedbá a končí tím, že jejich příjem kalorií je příliš vysoký. Čím častěji usednete k jídlu, tím více kalorií také pravděpodobně sníte.“

 

Navíc méně zatěžujete tělo

 

Originál: https://www.naturalnews.com/038264_meals_healthy_weight_disease_risk.html

Souběžné dvojité posílení imunity

Půst + Cordyceps,

protože Cordyceps Superionherbs má mohutné regenerační schopnosti

  • od jedné kapsle ráno na lačno pro lepší regeneraci, přes 2-1-0 až 3-2-0 pro velmi mohutný regenerační účinek a až po masivní a přesto bezpečnou megadávku 5-5-0 kapslí denně - například pro boj s nadměrným bujením buněk
  • významně snižuje únavu a aktivuje regenerační rezervy organismu. Se zvyšující se dávkou roste jeho účinek
  • ani v opravdu velkých dávkách nehrozí žádné nebezpečí pro zdraví. Přípravek například nikterak nevadí antidopingovým komisím - přesto, že je užívaný i v průběhu sportovních událostí, např. během olympiád
  • je dobré to vědět, aby řadový uživatel neměl obavu, že jde o nějaké stimulans, která jen dočasně vyždímá organismus i za cenu rizika jeho selhání. Jak se ukázalo, toto u Cordycepsu nehrozí, pracuje pro organismus jiným způsobem, podporujícím rezervní, běžně nevyužívaný regenerační potenciál organismu
  • maximální dávku si kdysi stanovovali sportovci tak, že zvyšovali dávku tak dlouho, dokud byli schopni vnímat zvyšující se výkonnost a následnou kvalitu regenerace po zátěži. Z toho vyšlo výše uvedených 5-5-0
  • proto je Cordyceps Superionherbs naprosto skvělá investice buď samostatně a nebo do naprosto jakékoliv sebeuzdravující kombinace jiných produktů
  • znovu opakuji neužívat Cordyceps pozdě odpoledne nebo večer – přebytek vitality by mohl bránit ve spánku. Před noční směnou či jinou noční akcí jej naopak doporučuji převelice!

 

Cordyceps, extra silný

90 kapslí á 500 mg

garance:  

 40% polysacharidů a 15% Manitolu

nejúčinnější na trhu

Nejsilnější Cordyceps na českém trhu!!!Cordyceps Extra Strong
 

NEŽ NAVŠTÍVÍTE LÉČITELE

ZAČNĚTE NEJDŘÍVE U SEBE

každé ráno cca 30 minut před snídaní

vypijte minimáně 3 dcl vlažné čisté pramenité vody s citrónem (můžete přidat až půl lžičky sody bicarbony), v případě únavy a pro posílení imunity a energie můžete použít extrakt z  nejúčinnějšího Cordycepsu a nejdříve po 15 minutách

kefír z tibetské houby + lněné semínkomletá skořice

 0,3-0,5 litru + 1-3 lžíce čerstvě rozemletých semínek + 1 lžička-max.4 g za den!

+ 25 dkg kysaného zelí denně, které si sami jednoduše vyrobíte - Zelí jako superlék

 

 

 

KLOUBNÍ VÝŽIVA

 

MUDr. Ladislav Šafránek, lékař pro zdravou dlouhověkost

ČLÁNEK

Nejlepší kloubní výživa

jako jediná obnovuje kloubní chrupavku

 

 

 

SANDŘIN PŘÍBĚH

ÚSPĚŠNÉ UZDRAVENÍ Z RAKOVINY

Sandra: Nikdy nezapomenu na ten POCIT BEZNADĚJE, STRACHU, co ve mně lékaři vyvolali, na to jak jsem byla jen další nemocná.

ČLÁNEK  ZDE

Se Sandrou hovořila: Mgr. Zuzana Švédová, Dis.

k

 

 

TŘI UNIKÁTNÍ EXTRAKTY

Z DUANWOOD RED REISHI

 

EXTRAKT           SPÓR

Nejsilnější extrakt z REISHI na českém trhu!!!100% spórový prášek z Duanwood Red Reishi!!!

 

TRITERPEN MAX

Extrakt s vysokým obsahem triterpenoidů. Více než 20 triterpenoidů%!

 

ZDE ROSTE ČERVENÁ REISHI

DUANWOOD RED REISHI

zdroj výše nejúčinnějších extraktů

video z návštěvy pěstitelů Duanwood Red Reishi v Číně, v horské oblasti Jiangshan

 

 

SERIÁLY NA EMAIL

Reishi pomáhá i při velmi vážných nemocech!

 

 

KOLOIDNÍ STŘÍBRO

využití koloidního stříbra ZDE

 

 

OREGÁNO         ECHINACEA

garance: 70-80% Carvacrolu

Každé druhé české dítě trpí atopickým ekzémem !!!

v pořadu ČT Pološero září 2014 - Česko, odpadkový koš Evropy -  odkaz 

ČLÁNEK

 

 

MELATONIN

á 1,25 mg           á 5 mg

Zdrojem oleje je původní odrůda lněného semínka bez pescitidů, kterou používala v úspěšné léčbě Dr. Budwig, z Kazachstánu

 

 

JAREK NOHAVICA

ZADEK JAK ŽOK

A přece nakonec - ÚSPĚŠNÁ LÉČBA

 

Standardní verze