Standardní verze

Zvýšení hladiny vitaminu D může zabránit vzniku až 80% všech případů diabetu 2. typu

 
Vicki Batts
 
Není žádným tajemstvím, že nízká hladina vitaminu D v těle může ohrozit vaše zdraví, ale nový výzkum více zdůraznil důležitost vitaminu D v soustavné prevenci proti vzniku vážných onemocnění.
 
Vědci z Kalifornské univerzity v San Diegu uvedli, že optimální hladiny vitaminu D by mohly pomoci zabránit až v 80% všech případů diabetu 2. typu. Toto je důležité zjištění, protože cukrovka 2.typu se rozšiřuje a blíží se epidemii. V současnosti postihuje přibližně 10 procent populace Spojených států. Více než 30 milionů dospělých ve Spojených státech má diabetes, zatímco dalších 84 miliónů má sníženou citlivost na inzulín. V Česku je "cukrovkářů" skoro 12% a ve stádiu prediabetu procentuálně více než v USA. Některé údaje uvádí dokonce 2/3 dospělé populace.
 
Podle dr.Cedrica Garlanda by se mohlo správnou hladinou vitamínu D zabránit propuknutí cukrovky 2.typu u většiny přímo ohrožených občanů cukrovkou.
 

Vitamin D zabraňuje cukrovce 2. typu

Tým vědců v čele s Dr. Garlandem provedl studii, která byla nedávno zveřejněna v časopise PLOS ONE, která zahrnovala 900 dobrovolníků. Jejím cílem bylo prozkoumat vliv hladin vitamínu D na riziko vzniku diabetu 2. typu. Dvanáctiletá kohortní studie prokázala, že by správně aplikovaný vitamín D mohl pomoci zabránit téměř 80% případů diabetu 2. typu. I dřívější výzkum také konstatoval, že "sluneční svit" může snížit riziko vzniku cukrovky.
 
Žádný z dobrovolníků neměl cukrovku na počátku výzkumu. V průběhu 12 let jim byly měřeny hladiny vitaminu D (ve formě 25-hydroxyvitaminu D v krvi), aby zjistilo, zda se u nich nevyvinul diabetes typu 2.
 

Výsledky

Účastníci s hladinami vitamínu D nad 30 ng/ml (nanogramy na mililitr) měli jen jednu třetinu výskytu diabetu ve srovnání s těmi, kteří měli hladinu vitamínu D pod 30 ng /ml.
 
Ti, kteří dosáhli nejvyšší koncentrace vitaminu D (50 ng/ml), dosáhli ještě lepších výsledků: Měli pětkrát nižší výskyt diabetu typu 2 než ti, kteří měli nejnižší hladinu vitaminu D (20 ng/ml nebo méně).
 
Rozdíl v riziku diabetu je šokující, ale je důležité poznamenat, že samotný vitamin D není jediným rizikovým faktorem, pokud jde o diabetes 2. typu.
 
Jak vědci poznamenali, jedná se o index tělesné hmotnosti, obvod pasu, plazmatickou hladinu glukózy nalačno, koncentraci triglyceridů a systolický krevní tlak. Tyto hodnoty byly vyšší u jedinců, kteří byli postiženi diabetem v průběhu sledovaného období.
 

Více o vitamínu D

Doporučená denní dávku vitaminu D je v současnosti 600 IU pro dospělé, ale Dr. Garland považuje toto množství za "strašně nízké" s ohledem na jeho schopnost poskytnout účinnou prevenci chronických onemocnění.
 
Zastává názor, aby odborníci doporučovali denní dávky vitaminu D3 ve výši 4 000 IU až 10 000 IU. A pokud se zjistí veliký deficit, tak i vyšší dávky po krátkou dobu - do nastolení správné hladiny.
 
Je však nutné, abyste před začátkem užívání potravinových doplňků s vitamínem D konzultovali oprávněnost a množství s holistickým nebo s jiným důvěryhodným odborníkem., protože zatímco příliš málo vitaminu D není dobré, příliš mnoho může být škodlivé - a navíc ne každý potřebuje doplněk vitaminu D.
 
Vědci také poznamenali, že lidé, kteří žijí ve slunnečných oblastech blízko rovníku, jsou mnohem méně náchylní na nedostatek vitaminu D než lidé, kteří žijí ve větších severních nebo v méně slunečných oblastech.
 
Diabetes není jedinou nemocí, kterou vitamín D pomáhá předcházet. Spolu s podporou zdravých kostí výzkum ukázal, že dostatek vitamínu D pomáhá předcházet rakovině. Pro lidi s tmavší kůží jsou přínosy vitaminu D zvláště pozoruhodné.
 
Mike Adams, zakladatel servru Natural News a zakladatel společnosti Brighteon.com, tvrdí: "Každý černoch v Chicagu, v Detroitu, v New Yorku a ve Velké Británii by u sebe mohl zabránit propuknutí rakoviny - mimochodem přibližně ve čtyřech z pěti rakovin - pomocí vitamínu D."

Zdroje tohoto článku zahrnují:
 

 

VITAMÍN D

 

HOŘČÍK

Vitamín D potřebuje hořčík: Můžete užívat doplňky stravy s vitamínem D, ale jeho hladina bude v těle nedostatečná, pokud máte nedostatek hořčíku

 

Zoey Sky

I když užíváte denně doplňky stravy, nezapomeňte, že vaše hladina vitamínu D a hořčíku je úzce spojená.

Podle nedávné studie nejméně  50 procent Američanů neukládá v organismu aktivní vitamin D. Je to způsobeno tím, že vitamín D nemůže být metabolizován z důvodu nízké hladiny hořčíku.

Dr. Mohammed S. Razzaque, profesor patologie v Lake Erie College of Osteopathic Medicine a spoluautor studie, vysvětlil, že většina lidí, kteří užívají doplňky stravy s vitamínem D, neví, jak je metabolizován. Upozorňuje, že pokud neužíváte také doplňky stravy obsahující hořčík (případně stravu bohatou na hořčík), "vitamín D není opravdu užitečný".

Článek, který byl publikován v časopise Journal of the American Osteopathic Association, konstatoval, že pokud jednotlivec užívá doplňky stravy s vitamínem D, může si zvýšit hladinu vápníku a fosforu bez ohledu na to, zda je to potřebné. Znamená to však, že se mohou vyskytnout cévní kalcifikace (ukládání vápníku v cévách), pokud hladina hořčíku není dostatečně vysoká, aby se zabránilo nebezpečným komplikacím.

Podle odborných recenzí lidé s vysokým obsahem hořčíku potřebují pouze nižší dávku doplňků stravy s vitamínem D, aby dosáhli potřebné úrovně vitamínu D. Dr. Razzaque upozornil na skutečnost, že hořčík také snižuje možnost vzniku osteoporózy, což pomáhá snížit riziko zlomenin kostí, které jsou následkem nedostatku vitaminu D.

Nízká hladina hořčíku v těle je navíc spojována s dalšími zdravotními obtížemi, jako jsou kardiovaskulární nemoci, metabolický syndrom a kosterní deformace.

Doporučená denní dávka pro hořčík je 420 miligramů u mužů a 320 miligramů u žen. Standardní výživa v USA  zabezpečuje však méně než 50% doporučených hodnot. Přibližně polovina Američanů z celkové populace země konzumuje stravu s méně než ideálním množstvím hořčíku.

Vědci dlouhodobě poukazují na skutečnost, že spotřeba hořčíku klesla v posledních několika desetiletích kvůli "industrializovanému zemědělství a změnám ve stravovacích návycích". Hladiny hořčíku jsou nízké především u populací, které pravidelně konzumují zpracované potraviny s vysokým obsahem škodlivých tuků, fosfátů, rafinovaného cukru a obilovin.

Doktor Razzaque dospěl k závěru, že "konzumací optimálního množství hořčíku může člověk snížit riziko nedostatku vitaminu D a snížit závislost na doplňcích stravy s vitamínem D."

Prospěšné zdroje hořčíku

Abyste zajistili, že vaše hladina hořčíku bude dostatečně vysoká a tím, aby se zabránilo zdravotním komplikacím, konzumujte více potravin bohatých na hořčík:

  • Avokádo - výživné ovoce obsahující hořčík. Je také bohaté na vitamíny skupiny B, draslík a vitamín K. Je přítomen také vysoký obsah vlákniny a  pro zdravé srdce - mononenasycené tuky
  • Černá čokoláda je plná hořčíku a obsahuje také měď, železo a mangan. Navíc obsahuje prebiotickou vlákninu, která bude vyživovat dobré bakterie ve vašem střevě. Černá čokoláda také obsahuje antioxidanty, které neutralizují volné radikály (škodlivé molekuly, které mohou poškodit vaše buňky a způsobit onemocnění)
  • Luštěniny zahrnují rostliny bohaté na živiny jako fazole, cizrna, čočka, hrášek a sójové boby. Obsahují také železo, hořčík, draslík a bílkoviny
  • Ořechy jako mandle, kešu a para ořechy jsou plné hořčíku. Jsou bohaté na vlákninu a mononenasycené tuky, které pomáhají zlepšit hladinu cukru v krvi i u lidí s diabetem
  • Semena jako je chia, lněné a dýňové obsahují hořčík. Tato semena jsou také plné antioxidantů, vlákniny, železa, mononenasycených tuků a omega-3 mastných kyselin.
  • Tofu bohaté na bílkoviny, které je vyrobeno ze sójového mléka. Obsahuje vápník, železo, hořčík, mangan, bílkovinu a selen
 

Originál: https://www.naturalnews.com/2018-03-20-vitamin-d-requires-magnesium-supplements-deficient.html

 

 

TŘI UNIKÁTNÍ EXTRAKTY

Z DUANWOOD RED REISHI

 

EXTRAKT           SPÓR

Nejsilnější extrakt z REISHI na českém trhu!!!100% spórový prášek z Duanwood Red Reishi!!!

 

TRITERPEN MAX

Extrakt s vysokým obsahem triterpenoidů. Více než 20 triterpenoidů%!

 

ZDE ROSTE NEJÚČINNĚJŠÍ ČERVENÁ REISHI

DUANWOOD RED REISHI

zdroj výše nejúčinnějších extraktů

video z návštěvy pěstitelů Duanwood Red Reishi v Číně, v horské oblasti Jiangshan

 

 

SERIÁLY NA EMAIL

Reishi pomáhá i při velmi vážných nemocech!

 

 

KLOUBNÍ VÝŽIVA

 

MUDr. Ladislav Šafránek, lékař pro zdravou dlouhověkost

ČLÁNEK

Nejlepší kloubní výživa

jako jediná obnovuje kloubní chrupavku

 

 

 

KURKUMIN

spolehlivý zabíječ patogenů

 

technologie Phytosome®

zabezpečuje 29násobný průnik do organismu

s ochrannou známkou Meriva®

pro využití i při klinických zkouškách

 

 

 

 

KOLOIDNÍ STŘÍBRO

využití koloidního stříbra

článek  ZDE

 

 

OREGÁNO         ECHINACEA

garance: 70-80% Carvacrolu

Účinek:

  • normalizuje arteriální tlak,
  • zlepšuje krevní oběh,
  • zklidňuje nervovou soustavu,
  • zpomaluje proces stárnutí,
  • zlepšuje ventilaci plic,
  • zpevňuje dýchací svaly - předchází plicním a bronchiálním onemocněním,
  • příznivě ovlivňuje léčbu chronické bronchitidy, bronchiálního astmatu, vegetativní dystonie, hypertonického onemocnění a stenokardie,
  • zvyšuje účinnost léků a zkracuje dobu léčení.

 

 

ČISTÝ VZDUCH ALESPOŇ DOMA

96% ÚČINNOST

NAPROSTO TICHÝ CHOD

FILTRACE KARCINOGENNÍHO MIKROPRACHU

podrobně + přes 100 zkušeností

Každé druhé české dítě trpí atopickým ekzémem !!!

v pořadu ČT Pološero září 2014 - Česko, odpadkový koš Evropy -  odkaz 

ČLÁNEK

 

 

MELATONIN

á 1,25 mg           á 5 mg

Zdrojem oleje je původní odrůda lněného semínka bez pescitidů, kterou používala v úspěšné léčbě Dr. Budwig, z Kazachstánu

 

 

JAREK NOHAVICA

ZADEK JAK ŽOK

A přece nakonec - ÚSPĚŠNÁ LÉČBA