Dostupný a přirozený způsob, jak upevnit své zdraví, účinkující stejně jako běhání

Sherry Baker

Jaké používáte výmluvy, když se vám nechce cvičit? Není vám dostupná žádná možnost docházet do tělocvičny? Myslíte si, že už jste staří, nemáte žádnou kondici nebo vážíte příliš mnoho, abyste mohli začít s běháním? Nová zjištění vědců, která jsou označována za „překvapivá“ by vás mohla přece jen ke cvičení dovést. Ukazuje se totiž, že i pouhá chůze v rychlejším tempu dokáže snížit riziko vysokého krevního tlaku, cholesterolu nebo vzniku diabetu. A to dokonce v obdobné míře jako běhání.

V rámci této nové studie, která byla právě publikována v magazínu americké asociace pro choroby srdce (the American Heart Association), vědci analyzovali výsledky 33 060 běžců a 15 045 chodců. Sledovaní lidé byli ve věku 18-80 let a většina z nich měla 40-60 let.

Zjištěné výsledky dokládají, že stejné množství energie vynaložené na chůzi střední intenzity nebo energie  spotřebované intenzivním běháním má za výsledek obdobné snížení rizika hypertenze, zvýšeného cholesterolu, diabetu nebo koronárního srdečního onemocnění. Sběr údajů probíhal po dobu 6 let a na rozdíl od jiných studií vědci poměřovali chůzi a běh podle zdolané vzdálenosti a nikoliv podle času, který je potřeba na překonání určité vzdálenosti. 

Proč je chůze stejně dobrá nebo i lepší než běhání

Hlavní autor studie, Paul T. Williams, Ph.D., působící v národní laboratoři v Berkeley v Kalifornii, sdělil v prohlášení k médiím: „Chůze a běhání se výborně porovnávají podle svých účinků na zdraví, neboť při nich bývají zapojovány stejné skupiny svalů a vykonávají se stejné aktivity - pouze intenzita je odlišná.“

Skutečnost ukázala, že svižná chůze působí účinněji než běhání, pokud se zaměříme na stavy vysokého tlaku, cholesterolu, diabetu nebo srdečních onemocnění. Jako příklad můžeme uvést, že běhání snižuje riziko srdečních onemocnění o 4,5% a chůze téměř o 10%. Riziko vysokého tlaku se běháním snižuje o 4,2% a chůzí o 7,2%. Hladiny cholesterolu se snižují obdobně: o 4,3% resp. o 7,0%.

„Chůze by mohla být pro některé lidi dlouhodobější aktivitou než běhání, avšak zároveň se ukazuje, že lidé, kteří si zvolí běhání, se věnují cvičení v dvakrát větším objemu, než při chůzi. Zřejmě je to proto, že bývají schopni během jedné hodiny odvádět dvojnásobný výkon,“ vysvětluje P. T. Williams. „Lidé si vždy hledají výmluvy, aby nemuseli cvičit, ale nyní mají před sebou jednoznačný výběr, kdy prostřednictvím běhu nebo chůze investují do svého budoucího zdraví.“

Zmíněný nejnovější výzkum spojuje dohromady množství studií a dokládá, že i prostá chůze má významné zdravotní účinky. A jak už NaturalNews dříve informoval, obdobná studie publikovaná v magazínu the Arthritis Care and Research journal doložila, že chůze účinkuje i proti artritidě. Vědci z Harvardu také zjistili, že ženy mohou výrazně snižovat rizika mrtvic způsobovaných jak ucpáváním cév tak i krvácením - stačí k tomu jednoduše pravidelně chodit.


Originál: https://www.naturalnews.com/z039844_walking_exercise_heart_disease.html

 

Více:

 

 

CORDYCEPS, JAK VYBRAT VYSOKOU KVALITU

ZÁRUKA PŘÍRODNÍHO POSÍLENÍ IMUNITY A ENERGIE

 

SERIÁLY NA EMAIL

Reishi pomáhá i při velmi vážných nemocech!

 

 

k

 

 

KLOUBNÍ VÝŽIVA,

 

MUDr. Ladislav Šafránek, lékař pro zdravou dlouhověkost

ČLÁNEK

Nejlepší kloubní výživa

jako jediná obnovuje kloubní chrupavku

 

 

 

 

KOLOIDNÍ STŘÍBRO

využití koloidního stříbra

článek  ZDE

 

 

OREGÁNO         ECHINACEA

garance: 70-80% Carvacrolu

 

Účinek:

  • normalizuje arteriální tlak,
  • zlepšuje krevní oběh,
  • zklidňuje nervovou soustavu,
  • zpomaluje proces stárnutí,
  • zlepšuje ventilaci plic,
  • zpevňuje dýchací svaly - předchází plicním a bronchiálním onemocněním,
  • příznivě ovlivňuje léčbu chronické bronchitidy, bronchiálního astmatu, vegetativní dystonie, hypertonického onemocnění a stenokardie,
  • zvyšuje účinnost léků a zkracuje dobu léčení.

 

 

ČISTÝ VZDUCH ALESPOŇ DOMA

96% ÚČINNOST

NAPROSTO TICHÝ CHOD

FILTRACE KARCINOGENNÍHO MIKROPRACHU

podrobně + přes 100 zkušeností

k

Každé druhé české dítě trpí atopickým ekzémem !!!

v pořadu ČT Pološero září 2014 - Česko, odpadkový koš Evropy -  odkaz 

ČLÁNEK

 

 

MELATONIN

á 1,25 mg           á 5 mg

Zdrojem oleje je původní odrůda lněného semínka bez pescitidů, kterou používala v úspěšné léčbě Dr. Budwig, z Kazachstánu

 

 

JAREK NOHAVICA

ZADEK JAK ŽOK

A přece nakonec - ÚSPĚŠNÁ LÉČBA