Vytvořte si plán pro udržení zdraví v důchodu – nikdy není dost brzy (ani příliš pozdě)

Randall Neustaedter, OMD

Když plánujete odchod do důchodu, budete dostatečně zdraví, abyste se z něj mohli těšit? Mělo by to totiž být období vašeho potěšení, cestování, koníčků, které jste odkládali a posilování vztahů s vašimi blízkými. Určitě ale nechcete strádat chronickými příznaky nebo mít zhoršené zdraví. A jste to jedině vy sami, kdo rozhoduje o vašem zdraví.

Mezi největší problémy, doprovázející stárnutí, patří zánětlivost. Ta je zhoršována nadváhou. Hlavní součástí vašeho plánu pro udržení zdraví by tedy měla být péče o váhu. Během každých deseti let života se metabolismus člověka zpomaluje asi o 10%, proto je potřeba zvyšovat ve stejném poměru také rozsah pohybu a cvičení. Jinak budete pomalu přibývat na váze a v případě přejídání bude vaše váha stoupat až drasticky.

Péče o vaši váhu sestává z dvou jednoduchých kroků: je potřeba přejít na cvičební program, který obsahuje
silový tréning vytrvalosti a intervalový tréning. Tyto dvě metody jsou nejefektivnější pro nastartování vašeho metabolismu a k jeho zvýšenému výkonu po následujících 24 hodin. Zkuste proto navštívit klub fitness a najít tam osobního trenéra, abyste s ním dali dohromady individuální program, odpovídající vaší kondici. Naplánujte si cvičení třikrát týdně a vytvořte si rozpis cvičení. Můžete využívat činky, posilovací stroje, navštěvovat kurzy aerobiku, cvičení Pilates, lekce tance, spinning nebo další. Váš trenér by vám měl také sestavit program intervalového cvičení.

Druhým bodem vašeho programu bude sestavení doživotního stravovacího plánu, který vás bude udržovat zdravé a fit. Ten se může lišit s ohledem na vaše osobní potřeby, preference a tělesný typ.

 

Vždy by ale v něm měla být zahrnuta jídla v přirozené podobě a nikoliv zpracovaná a balená

 

S přibývajícím věkem býváme méně schopni se vyrovnávat se stravou bohatou na karbohydráty – přibývá se po ní na váze. Moje rada zní: vyhýbejte se obilovinám a dalším zdrojům škrobů, mezi něž patří i některé kořenové zeleniny (brambory). Zaměřte se na zeleninu, saláty, ovoce, polévky, čisté živočišné proteiny (vejce a maso bez hormonů a antibiotik) a případně i na nějaké mléčné produkty. Vyhýbejte se chlebu a jinému pečivu, těstovinám i cereáliím. Na svačinu si dávejte místo sušenek nebo zmrzliny ovoce. Co nejvíce se vyhýbejte pesticidům – kupujte organicky pěstované produkty. Svůj program zodpovědně dodržujte.

Nezapomínejte také na výživové doplňky. S přibývajícím věkem naše tělo produkuje méně antioxidantů a enzymů. To vede k poškozování tělesných tkání. Tomuto procesu stárnutí lze ale předcházet.
Užívejte přípravky s omega-3 pro prevenci nebo i případnou léčbu zánětů. Nezapomínejte na antioxidanty, jako jsou celospektrální vitamín E, glutathion, resveratrol, koenzym Q10 nebo kyselina alfa-lipoová.

Vyhýbejte se petrochemickým produktům, ke kterým patří např. běžné šampóny, prací prostředky, mýdla, osvěžovače vzduchu nebo čistící prostředky. Vyhýbejte se pesticidům a neorganickým potravinám. Ty totiž poškozují hormony a jsou karcinogenní.



Pokud máte nějaké zdravotní problémy, vyhledejte celostní způsoby léčby, které jsou velmi vhodné pro léčbu artritidy, vysokého tlaku, cukru v krvi, oslabení štítné žlázy, osteoporózy a dalších příznaků, jež zpravidla doprovází zvýšenou zánětlivost

 

Braňte se trvalému užívání kaskád konvenčních léků, abyste nakonec neskončili u dlouhého seznamu léků, které budete ve stáří nuceni denně užívat.

Zůstávejte zdraví – na tom je závislý váš život.


Originál: https://www.naturalnews.com/032686_health_care_retirement.html

 

 

KLOUBNÍ VÝŽIVA,

 

MUDr. Šafránek Ladislav

 

KTERÁ JAKO JEDINÁ OBNOVUJE CHRUPAVKU

ČLÁNEK

Nejlepší kloubní výživa

 

s KAMZÍKEM A KLOKANEM daleko nedoskáčete

 

NEJÚČINNĚJŠÍ

PŘÍRODNÍ ANTIBIOTIKA

kvalitní české výrobky

OREGÁNOVÝ OLEJ          ECHINACEA

ideálně trvale v domácí lékárničce

 

YUCCA PREMIUM

 

ODSTRANĚNÍ USAZENIN Z TĚLA

ČLÁNEK


RECENZE

Obezřetně v případě transplantátu, implantátu, kardiostimulátoru...

 

(z 85+zkušeností)


"Po ročním užívání YUCCY jsem byl přeřazen z CHPN III. třídy (středně těžká plícni nemoc) do II. třídy (lehká plícní nemoc). Přestal jsem brát všechny léky co mně předepsal lékař a spolehl se na YUCCU. Jsem úplně nadšený a doktoři nechápou."

 

 

MLÁDÍ A DLOUHOVĚKOST

to jsou EXTRAKTY

z ČERVENÉ  REISHI zkušenosti 

královny mezi Reishi

 

JEDINEČNÉ  EXTRAKTY

s CERTIFIKÁTY - GARANCE ÚČINNÝCH LÁTEK

 

 

REISHI EXTRAKT          REISHI SPÓR

Nejsilnější extrakt z REISHI na českém trhu!!!100% spórový prášek z Duanwood Red Reishi!!!
Extrakt s vysokým obsahem triterpenoidů. Více než 20 triterpenoidů%!
Nejsilnější Cordyceps na českém trhu!!!Cordyceps Extra Strong

 

JAK JE TO S KVALITOU CORDYCEPSU?

 

ČAGA  EXTRAKT

EXS CERTIFIKÁTEM KVALITY

100% Sibiřská ČagaDuanwood Red Reishi Extrakt 40% polysachardiu, 4% triterpenů

 

Jak funguje Fenuprim - video

ENDOGENNÍ DÝCHÁNÍ

FROLOVŮV DÝCHACÍ TRENAŽÉR

 

Frolovův dýchací trenažér  je určen k provádění dýchacích cvičení za účelem prevence a léčení různých onemocnění. Nácvik tzv. endogenního způsobu dýchání pozitivně ovlivňuje látkovou výměnu, činnost mozku a všech vnitřních orgánů, posiluje aktivitu imunitního systému, zlepšuje psychický a emociální stav. Přispívá k udržení dobrého zdraví a vysoké úrovně duševní aktivity.

Účinek:

  • normalizuje arteriální tlak,
  • zlepšuje krevní oběh,
  • zklidňuje nervovou soustavu,
  • zpomaluje proces stárnutí,
  • zlepšuje ventilaci plic,
  • zpevňuje dýchací svaly - předchází plicním a bronchiálním onemocněním,
  • příznivě ovlivňuje léčbu chronické bronchitidy, bronchiálního astmatu, vegetativní dystonie, hypertonického onemocnění a stenokardie,
  • zvyšuje účinnost léků a zkracuje dobu léčení.

 

 

 

 

SMRT ZAČÍNÁ V TLUSTÉM STŘEVU

 

Vyčištění střeva, syndrom propustného střeva

 

 

 

ČISTÉ STŘEVO

je doménou  ENTEROSGELU

český výrobek z Jeseníku pro celou EU

pro domácnost a uzdravení bez CHEMIE!